Hakukoneoptimoinilla asiakkaita ja tulosta

Hakukoneoptimointi tiivistettynä

Hakukoneoptimoinnissa sivuston sisältöä ja rakennetta viedään hakukoneyställisempään suuntaan, jotta sivustosi sijoittuu paremmin hakukoneiden hakutuloksissa. Hakukoneoptimointia ei tule missään nimessä sekoittaa maksulliseenhakusanamainontaan. Mitä korkeammalle sivustosi sijoittuu hakutuloksissa sitä enemmän saat sivustollesi ilmaista liikennettä.

Jo perusoptimoinnilla voidaan saavuttaa huomattavia tuloksia kävijämäärissä. Laadukkaasti hoidettu optimointiprojekti ei ole kuitenkaan mikään taikatemppu. Jos saat tarjouksen sivustosi nostamisesta Googlen 1.sijalle viikossa, kannattaa miettiä palveluntarjoajan vaihtoa.

Miksi hakukoneoptimointi kannattaa

  • Lisää kävijöitä kotisivuillesi
    Kotisivujen tarkoitus on hankkia asiakkaita mutta jos sivustoa ei löydy hakukoneissa, se tuskin tuottaa yrityksellenne kovinkaan paljon hyötyä.
  • Sivustollesi tuleva liikenne on ilmaista
    Korkea sijoittuminen haussa tuo liikennettä sivustollesi ja mikä parasta, se on ilmaista.
  • Vahvistaa brändiä
    Korkea sija hakutuloksissa antaa selaajalle hyvän kuvan yrityksestäsi. Haluathan olla kilpailemassa alasi herruudesta.
  • Kasvataa liiketoimintaasi verkossa
    Kun saat paljon kävijitä kotisivuillesi, pystyt hyödyntämään internetin valtavan potentiaalin yritystoimintasi kasvattamisessa.
  • Tulokset ovat pitkäaikaisia
    Sivustostollesi tuleva liikenne ei katoa kampanjan päättymisen jälkeen kuten maksullisessa mainonnassa.

Huolellista toteutusta

Jokainen optimointi projekti alkaa tarkalla avainsanojen analysoinnilla. Etsimme parhaat avainsanat juuri teidän alaanne ja tuotteisiinne. Asiakaanamme olet koko ajan perillä projektin kulusta ja muutoksista joita teemme sivustoonne. Laadukas optimointi vaati todennäköisesti sekä muutoksia sivuston rakenteeseen, että sisältöön. Saat kirjalliset raportit tekemästämme työstä ja jos käytösäsi ei ole työkalua kävijäseurantaan, saat sen meiltä. Voit myös jatkossa seurata sivustonne liikennettä ja selaajien verkkokäyttäytymistä. Avainsanojen etsimisessä ja projektin kartoittamisessa käytämme apuna alan parhaita työkaluja. Optimointiprojektin oheessa saat tärkeää tietoa myös kilpailijoistasi. Kun tiedät heidän taktiikkansa, vahvuudet sekä heikkoudet auttaa se sinua myös muun markkinoinnin suunnittelussa. Lopujen lopuksi taistelu asiakkaista ratkaistaan heidän välillä jotka ovat parhaiten näkyvillä.